راهی برای درامد

شما میتوانید اهنگ مورد نیاز خود را به من بگویید تاان را برایتان در وبلاگم قرار دهم

راهی برای درامد

شما میتوانید اهنگ مورد نیاز خود را به من بگویید تاان را برایتان در وبلاگم قرار دهم

افزایش ترافیک سایت

سلام دوستان عزیزصاحب وب سایت یا وبلاگ من امروز می خواهم یک روش ساده برای افزایش ترافیک سایت رو معرفی کنم .

شما باید در سایت کویک هیتس ثبت نام کنید و سپس وارد حساب کاربری خود دران سایت شوید

برای ثبت نام به ادامه ی مطالب بروید.

سپس بر روی auto hits کلیک کنید سپس وب شما هر 15 ثانیه یک بار حداقل یک بازدید کننده خواهد داشت این روش بسیار مفید بوده و باعث افزایش بازدید و افزایش ترافیک وب شما می شود .

اگر مشکلی در ثبت نام داشتید (که مطمئنم نخواهید داشت )به من اطلاع دهید.

برای ثبت نام در سایت quickhits.info اینجا کلیک کنید.

for increasing your web site sign up from here

نظرات 1 + ارسال نظر
پویا یکشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:52 ب.ظ http://tendollarclicks.blogsky.com

خدا رو شکر 4shared از فیلترنیگ دراومد خوش خبر باشی رفیق
کلاس نداری مگه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد