راهی برای درامد

شما میتوانید اهنگ مورد نیاز خود را به من بگویید تاان را برایتان در وبلاگم قرار دهم

راهی برای درامد

شما میتوانید اهنگ مورد نیاز خود را به من بگویید تاان را برایتان در وبلاگم قرار دهم

دانلود چندکلیب زیبا

دوستان عزیز من برای شما لینک دانلود چند اهنگ زیبا را قرار دادم امیدوارم استفاده کنید .ببخشید دیگه من اسم بعضیاشو نو نمیدونم .دیگه به بزرگی خودتون ببخشید.

برای دانلود کلیب ها به ادامه مطلب بروید.


برای دانلود اهنگ اینجا کلیک کنید.

برای دانلود اهنگ شادمهر اینجا کلیک کنید.

برای دانلود اهنگ اینجا کلیک کنید.

برای دانلود اهنگی دیگری  اینجا کلیک کنید.

اگه اهنگ دیگه ای می خواین اینجا کلیک کنید.

نظرات 5 + ارسال نظر
اکبر یکشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 05:15 ب.ظ

خیلی باهال بود دمت گرم اگه میشه اهنگ اخرین تلاشو برام بزا

عسل یکشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 05:23 ب.ظ

خیلی ممنون امیدوارم موفق باشی

کیوان یکشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 05:24 ب.ظ

چیکار کردی که وبت اینقدر زود بالا میاد

شیوا یکشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 05:33 ب.ظ

دستت درد نکنه دانلود کردم راستی اهنگات کمی قدیمیه
و همچنین من دوست دارم بیشتر باهات اشنا بشم

متین دوشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:57 ق.ظ

سلام.خوبی خواستم بکم من همینجوری خرید پستی وزدم
اگه میشه همون اسمو بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد