راهی برای درامد

شما میتوانید اهنگ مورد نیاز خود را به من بگویید تاان را برایتان در وبلاگم قرار دهم

راهی برای درامد

شما میتوانید اهنگ مورد نیاز خود را به من بگویید تاان را برایتان در وبلاگم قرار دهم

دانلود رایگان صحنه های اعترافات عبدالمالک ریگی

خبری که این روزها در صدر اخبار رسانه های خارجی و داخلی است دستگیری عبدالمالک ریگی

جنایت کار شرق کشور است این جانی خطرناک که شنبه ی گذشته توسط نیروهای همیشه هوشیار کشور عزیزمان ایران دستگیر شد طی اعترافاتی که دیروز داشت همه ی نقاط مبهم ماموریتش را اشکار کرد. او همچنین اعتراف کرد که توسط نیروهای امریکایی حمایت میشده و

از انها کمک های فراوانی دریافت کرده است. به شما توصیه میکنم حتما دانلود کرده و ان را تماشا کنید.

برای دانلود صحنه های اعترافات عبدالمالک ریگی ادامه ی مطلب را تماشا کنید.

شما میتوانید برای دریافت رایگان کلیپ اعترافات عبد المالک ریگی اینجا کلیک کنید .

نظرات 3 + ارسال نظر
کامران یکشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 05:17 ب.ظ

خیلی حال کردم اون لعنتی بالاخره اعتراف کرد

زیبا یکشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 05:19 ب.ظ

قربونت ای کاش بیشتر با هم اشنا بشیم
البته من هنوز وبی ندارم

مهدی یکشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 05:23 ب.ظ http://babak1345.blogfa.com

سلام امیدوارم موفق باشی
دانلودش کردم خیلی حال داد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد