راهی برای درامد

شما میتوانید اهنگ مورد نیاز خود را به من بگویید تاان را برایتان در وبلاگم قرار دهم

راهی برای درامد

شما میتوانید اهنگ مورد نیاز خود را به من بگویید تاان را برایتان در وبلاگم قرار دهم

اصلاح اشتباهات

به خاطر مشکلی  که در دانلود اهنگ ها و صداها به وجود امده بود واقعا متاسفم من انها را اصلاح کردم امیدوارم از انها استفاده ی لازم را ببرید و از شما خواهش میکنم که اگر در دانلود با مشکلی مواجه شدید حتما در نظراتتان ان را مطرح کنید من هم تمام تلاش خودم را خواهم برای برطرف کردن کردن ان خواهم کرد باز هم از همه ی مخاطبانم عذر خواهی میکنم.

منتظر نظرات شما هستم هر اهنگی را که بخواهید به من بگویید تا ان را برایتان قرار دهم.

نظرات 1 + ارسال نظر
حسین یکشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 05:11 ب.ظ

خواهش میکنم عیبی نداره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد